Zkušenost s Global Energy

Vložil: Roman, 27. 7. 2011 11:47, 81.201.60.xxx

Dobrý den,

četl jsem o tomto dodavateli elektřiny a zemního plynu, tak jsem se díval na tyto stránky, že má i zajímavé ceny. Rád bych ale věděl, jaká je s nimi spolupráce. Pokud máte někdo s Global Energy - především s odběrem jejich zemního plynu - osobní zkušenost, budu rád, když napíšete. Mnohokrát díky!

zpět na přehled diskuzí

Reakce na: Zkušenost s Global Energy

Vložil: AA, Zkušenost s Global Energy , 27.7.2011 17:39, 94.112.54.xxx

Dobrý den. Nevím, jestli bude mít někdo hodnotitelskou osobní zkušenost, protože firma má licence od září 2010 a v současnosti něco málo přes sto uživatelů.

hezký zbytek dne - Andr

analyza@centrum.cz                                    www.analyza-energie.cz

Vložil: kori, Zkušenost z Global Energy , 20.10.2011 22:16, 83.208.233.xxx

Dobrý den reaguji na pana Andra a zejména na to, že společnost  Global Energy využívá Amway systém jak tady uváděl Tadeáš. Já jsem taky Amwayák a vím s jistotou, že tato společnost vyřizuje měsičně cca 700 až 800 výpovědí a nejen pro zákazníky Amway a tento počet ještě spíše narůstá. Tím tatdy nechci nikoho kritizovat, ale informace, že tato společnost má jen 100 zákazníků není zcela přesná. Kdyby byly nějaké dotazy tak je rád zodpovím. Hezký den

Vložil: Me, Global Energy , 18.11.2011 20:09, 86.49.13.xxx

On pan Andr uváděl zřejmě počty smluv, které v době psaní jeho příspěvku byly již převedeny - vzhledem k výpovědním lhůtám dodavatelů a vzhledem k tomu, že v době psaní příspěvku pana Andra byli na trhu cca 1/2 roku, nebylo dost dobře možné, aby Global Energy měla mnoho klientů.

Ale počet utěšeně narůstá. :-)

Jinak, zkušenosti velmi pozitivní. Hóóódně dobré ceny u plynu, žádné chytáky nebo skryté poplatky, nechají smlouvy v klidu prostudovat, odpoví na otázky, nemusíte uzavírat smlouvy na 2 roky, můžete si v klidu uzavřít smlouvu na dobu neurčitou. Kdyby od nich někdo chtěl odejít (jakože by vzhledem k velmi dobrým cenám musel být cvok), tak má u smlouvy na dobu neurčitou pouze 2-měsíční výpovědní lhůtu (ne jako u ostatních dodavatelů 3-měsíční až x-let). Prostě férový přístup. Držím jim palce.

Vložil: George, Global Energy , 22.11.2011 11:57, 88.146.3.xxx

Mohu potvrdit, super přístup, bezva ceny a hlavně žádný ty skrytý poplatky jako mají některé jiné společnosti (jsme nejlevnější než dominantní dodavatel, ale musíte si zaplatit za to, že Vám budeme dávat slevu :-) ). Mám od nich plyn a elektřinu. Jen na plynu teď oproti novým cenán od RWE, která slíbila, že do konce roku 2011 zdražovat nebude a už zdražuje podruhé (o 11 %), je úspora cca 10 tisíc/rok.

Vložil: Kateřina, Zkušenost z Global Energy , 16.5.2012 16:16, 85.70.27.xxx

Jsem jejich zákazníkem již přes rok, mají velmi seriózní jednání, zajímavé ceny, jsem s nimi naprosto spokojená. Mohu doporučit.

Vložil: Tadeáš, Global Energy , 30.7.2011 13:52, 90.176.159.xxx

 Zdravím, společnost Global Energy spolupracuje s VPA (vlastník podnikání Amway), kde pokud některý VPA zajistí pro někoho odběr elektřiny/plynu, tak mu za to plynou Amway body, takže pokud se Vám zdají ceny zajímavé, najděte některého "Amwayáka", a ten Vám pomůže vše zařídit. (třeba i já =). )

Vložil: Tadeáš, Global Energy , 30.7.2011 13:56, 90.176.159.xxx

 můžete psát na Tadeas.skuhra@seznam.cz

uvidíte sami, jestli se Vám to bude zdát výhodné =)

Vložil: Jan, informace v kostce , 22.11.2011 15:10, 188.75.128.xxx

 Dobrý den, pracuji na živ. list jako nezávislý energetický analytik v jihomoravském kraji už od roku 2008. Díky tomu jsem získal informace a zkušenosti jak s energetickým trhem samotným, tak i s dodavateli kteří na našem trhu operují. Pokud by chtěl někdo poradit či pomoci s přechodem k jinému dodavateli, nebo odstoupením od svého stávajícího dodavatele. Muže se na mě obrátit na e-mailovou adresu: energyinform@seznam.cz Mam přehled o více než 10ti dodavatelech na Českém trhu, zkušenosti s nimi a rady na co si dát u kterého dodavatele pozor. Ne každý je zrovna seriozní a má tzv. ,,košér´´ podmínky. Mohu poradit jak s en. legislativou (jak to u nás chodí), tak i s kompletní administrativou u kteréhokoliv dodavatele, zařídit smlouvy, výpovědi, či odstoupení na nesouhlas s cenou) vypracovat kompletní analýzu jak u domácností tak firem a subjektů. Maloodběru, středoodběru nebo velkoodběru. Vyjednat individualní cenu s podmínkami které si poručí sám klient a to u obou komodit. Mohu poskytnout i zkušenosti s optimalizací sazeb i jističů. Konzultace o různých technologiích. Je mnoho způsobů jak lze šetřit na energiích. V případě potřeby mohu doporučit i servisní služby. 

Cena za služby je individuální, to zaleží oč se konkrétně jedná. <o:p></o:p>

Bližší informace o poradenství rád poskytnu na již zmiňovaném e-mailu: energyinform@seznam.cz<o:p></o:p>

Přeji všem pěkný den a dobrou volbu svého nového dodavatele.<o:p></o:p>

Vložil: Libor, zkušenosti s GE , 1.2.2012 14:55, 93.99.118.xxx

Jsme od června 2011 spokojenými zákazníky u GE.Navíc pro tento rok společnost udržela ceny z lonského  roku, takže se dotáváme proti ostatním dodavatelům na absolutně bezkonkurenční ceny. U plynu až o 20%!

Vložil: Osi, Ceny a servis , 29.4.2012 13:49, 90.180.137.xxx

Ahojky.

Již měsíce jsem velmi spokojeným odběratelem energií od Global energy. Nejen cenou je to zajímavý dodavatel. Přidanou hodnotou se jejich servis, ochota a podpora nezávislého podnikání. Mohu jen doporučit.

Vložil: Leos, global energi , 18.8.2012 19:16, 188.75.144.xxx

vynikajici zkusenost  leos

Vložil: Jiří, Global , 3.9.2012 19:00, 90.177.82.xxx

Pokud se týká cen, zkušenosti dobré.

Mám výhrady k poskytovaným informacím a chování operátorek na lince 841111841.Od PRE jsem sdělení,  jaké mám účtovat měsíční sazby ve VT a NT + stálý měsíční plat, tzn kompletní ze souhrnu všech položek  obdržel během 3 minut, u GE  jsem dostal od 2 operátorek naprosto rozdílné údaje (VT 2,14, další VT 8,10, stálý měsíční plat 50,-).Když jsem projevil pochybnosti, jedna mi rovnou položila telefon, druhá slíbila, že mne přepojí na účtařku- nepřepojila.

Přitom z ceníku Global je jasné, že k stálému poplatku v kolonce obchod 50,- je nutné přičíst měsíční poplatek podle hodnoty jističe (u nás 98,-) Podle faktury jsem si pracně spočítal VT 3,58 NT 1,41 bez DPH, snad to mám dobře.

Prosím, udělejte školení a rozšiřte tak službu zákazníkům.

Vložil: S. Novak, Global Energy , 4.9.2012 9:48, 195.39.105.xxx

Zkušenosti velmi špatné. Od dubna jsem s nimi řešil přechod k nim a nyní v září jsem se dozvěděl (díky urgenci), že se převod neuskutečnil. Prý mi v červnu psali sms a tím to skončilo. Rozhodně nelze tuto společnost doporučit. Velmi neseriozní a neprofesionální přístup.

Vložil: milan, Global Energy NE , 16.12.2012 17:26, 37.153.194.xxx

Mám podobnou zkušenost :-(

Vložil: Jana Š., zkušenost s Global Energy , 9.10.2012 8:32, 77.48.243.xxx

Já mám s Global Energy bezva zkušenost, od srpna mám s nimi elektřinu. Doporučila jsem i zbytku rodiny, protože vycházejí o dost levněji. Stará se o nás jen jeden operátor, takže supr přístup, nemusím požadavky vysvětlovat stále někomu cizímu. Napíšu email a je hotovo :-)


Vložil: Svobodová, Global Energy , 25.1.2013 13:45, 193.179.198.xxx

Dobrý den byl by jste tak hodný a poslal mě kontakt na Vašeho operátora

Děkuji Svobodová

Vložil: Josef , Global Energy , 1.2.2013 21:57, 88.100.219.xxx

Dobrý den, také mám výborné zkušenosti s jedním operátorem, pokud máte stále zájem rád Vám jeho kontakt pošlu. Dejte mi zprávu na email choze1959@seznam.cz


Vložil: Srix, tady někdo lže , 2.2.2013 0:26, 93.157.131.xxx

Jak tu čtu o vynikající ceně, tak se nestačím divit. S cenou plynu 1005 kč/MWh (bez DPH+95 mesíčně) patří do dražší čtvrtiny dodavatelů.... ale z toho co je tu psáno, tak to vypadá že jsou pomalu nejlevnější. :))))))))))))))))))))))

Vložil: Monča, Souhlas , 13.2.2013 15:01, 178.248.248.xxx

 S Global Energy mám taky jen samé dobré zkušenosti. Mohu jen doporučit. Spočítat úsporu si můžete na jejich kalkulačce - http://www.globalenergy.cz/cz/domacnosti/plyn/kalkulacka . Mají levný plyn, levnou elektřinu a super přístup!

Vložil: Džek, cena plynu , 20.7.2013 23:04, 194.212.22.xxx

Bodejď by si to každý nemyslel jak jsou levní, když mají jinou cenu v kalkulačce a jinou potom v ceníku!

(samozřejmě za předpokladu stejné sazby, regionu a typu odběratele)

Vložil: Švéda, tady někdo lže , 20.3.2013 17:03, 89.177.129.xxx

může prosím Srix sdělit levnější dodavatele, Děkuji

Vložil: A, Info , 20.3.2013 18:37, 89.103.246.xxx

Dobrý den v případě, že budete porovnávat jejich ceník Standard, na distribučním uzemí Včp. Tak těch levnějších dodavatelů je poměrně dost.

Sama si to můžete porovnat. Třeba na kalkulátoru, na fóru Energie Jenda

Vložil: Jajina, tady někdo lže... , 27.5.2013 20:03, 88.146.225.xxx

Jestli chcete vědět více o nabídkách levnějších dodavatelů pane Švéde, napište mi na mail: jaroslava.g@seznam.cz, ráda Vám vysvětlím aktuální nabídky společností...

Vložil: Jajina, tady někdo lže... , 27.5.2013 20:00, 88.146.225.xxx

Souhlasím se Srixem...cena za MWh je pěkně drahá, když porovnám nabídky konkurence, tak jsou u nejlevnějších dodavatelů dražší skoro o 200,-Kč za MWh bez DPH...což je teda dle mého v odběru topím celkem palba...

Vložil: crown, Global Energy , 15.2.2013 18:48, 188.75.172.xxx

U dodavatele energií je důležité sledovat 3 paramtery:

- cena,

- serióznost,

- kvalita servisu.

Mám bohaté zkušenosti s desítkami převodů ke Global Energy a troufnu si říct, že dodavatele s lepším poměrem těchto 3 parametrů v ČR nenajdete.

Nyní je GE navíc nejlevněším ze všech 30 dodavatelů zemního plynu (Jižní Morava, do 63 MWh), takže nelze než doporučit.

Vložil: Miroslav Urbánek, GLOBAL ENERGY , 4.4.2013 14:57, 78.80.19.xxx

Servis mají vynikající!!! Aniž bych dostal fakturu (to doporučeně neposílají), poslali mi (doporučeně) upomínku na dlužnou 1,- Kč (tolik prý bylo na té nedoručené faktuře) s poplatkem za vystavení upomínky 216,- Kč a výhrůžkou na 2.400 Kč za přerušení a obnovení dodávky. Opravdu, o servis nemějte obavy, ten funguje skvěle! Nelze než doporučit.

Vložil: Jajina, Nesouhlas , 27.5.2013 20:05, 88.146.225.xxx

Dovoluji si velmi nesouhlasit...jsou i jiné společnosti a o dost levnější a jsou seriózní jak přístupem k zákazníkovi, tak cenou i kvalitou servisu...

Vložil: Jirka, ?? , 2.6.2013 22:59, 91.219.240.xxx

Můžu prosím vědět jaké to jsou společnosti? Mám Bohémku a chci přestoupit k nějakému levnému,ale hlavně serioznímu dodavateli ;-)

Vložil: Oli, přestup , 20.7.2013 17:11, 195.39.29.xxx

Také bych  chtěla vědět, jaké společnosti to jsou. Jsem stále u RWE a ráda   bych přešla někam jinam, vůbec se v tom nevyznám.Děkuji

Vložil: Petr, Tuto firmu nedoporučuji hodnocení -100 , 4.6.2013 9:08, 195.93.216.xxx

Dobrý den všem, tato firma je nejlevnější pouze ve slibech. Oproti Eonu jsem měl ušetřit 600 kč na elektřině a 1800 na plynu. Obě komodity mám u globalu dva roky a při srovnání s maminou, která u Eonu zůstala je vždy dražšší. Navíc během půl roku mi zvedli zálohy za plyn o 1000 kč (10/2012 zvýšena z 2 300 kč na 2 900 kč a teď v květnu 2013 na 3 300 kč) - spotřeba odebraného plynu za 10 let dozadu je pořád stejná. Udělají odečet  den před připsání zálohové platby dostanete se do mínusu, naúčtují vám nedoplatek (samozřejmě bez již připsané platby) a zvednou zálohu. Pokud voláte na jejich linku tak se připravte na pěknou platbu za telefon - cca 20 minut hovoru se spojovatelkami (neustále přepojování či vyčkávání) mě vyšel přes 200 kč, pokud napíšete meil (psal jsem přímo vedoucímu p. Kupkovi) tak pan ředitel se neobtěžuje ani odepsat či pověřit někoho kdo by se dannou věcí zabíval...... Z mé strany přechod k této firmě bylo dost špatné rozhodnutí a doufám že se mi podaří brzo odejít. Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají - to prostě na můj případ platí. Takže za mě obrovské NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ.

Vložil: Nebáznivý Jiří, Pokoutní prodejci , 5.6.2013 10:30, 46.13.32.xxx

Vážení,

co se také může stát. Včera byla u mne dvojice, která tvrdila, že dělá průzkum cen plynu a el.energie. Měl jsem dobrou náladu, tak jsem jim předložil vyúčtování planu a el.energie za rok 2012. Vše si naskenovali a vyplňovali při tom nějaký dotazník. To ale nebyl dotazník. Když jsem byl požádán o podpis tohoto jakoby dotazníku, tak jsem si  ale všiml, že začíná kolonkou IV. Zákazník sjednává s Poskytrovatelem a při dotazu, co to má znamenat, tak začali mlžit, že to nic neznamená. Tak jsem to otočil na první strnu a tam byl nápis SMLOUVA o poskytování služeb. Tak jedná firma COMFORT ENERGY.

Když jsem se ptal, co to má znamenat, tak říkali, ža až můj dodavatel zkrachuje, že chtějí být oni novým dodavatelem. Tak jsem jim vynadal a žádal jsem .aby to stornovali. Tak celou smlouvu na první straně přeškrtl a do kolonky Poznámka napsal STORNO ZˇAKAZNÍKA. Volal jsem ihned na infor. centrum a tam řekli, že mám poslat odstoupení od smlouvy. Tak takto to chodí. Pochopitelně že čekám na slíbený telefonát, kterým prý mám potvrdit ten jejich podvod. Je to doopravdy zralé na právníka. Pak jsem pochopil, že mé chování bylo zcela špatné. Měl jsem je hned vyhodit a ne je litovat, že se nějak musí živit a pořád doufám že firma, pro kterou dělají tyto podvody jim ten, pro mne dotazník, ZAPLATI a mne podvedeného nechají na pokoji.

Vložil: Jajina, Pokoutní prodejci , 5.6.2013 23:35, 88.146.225.xxx

Dobrý den pane Jiří,

to co jste zde popsal je standartní technika těchto podomních prodejců speciálně této společnosti a i společnosti Bohemia Energy, která má stejného majitele. Ve Vašem případě bych neváhala a napsala písemnou formou odstoupení od smlouvy a plné moci podle paragrafu 57. Udělejte takto co nejdříve, nejsem si jista jestli mají 15 nebo 30 dní na storno smlouvy od data podpisu počínaje. Od nich co nemáte potvrzeno písemně, to neplatí...takže pokud chcete mít jistotu, učiňte tak co nejdříve, veškerou korespondenci uznávají až v den, kdy ji přeberou. Pro jistotu bych být Vámi pár dní zatelefonovala na jejich infolinku, zda již dopis obdrželi. Držím pěsti.

Vložil: Srix, termín , 6.6.2013 13:53, 109.107.201.xxx

V případě nevyžádané návštěvy a sepsání Smlouvy s podomním obchodníkem je termín odstoupení od Smlouvy do 5 dnů před započetím dodávky.


Vložil: Ivo, Pokoutní prodejci , 27.6.2013 12:09, 90.181.36.xxx

Vážený pane Jiří,

až k Vám příště přijdou takový "prodejci" (pokud jim otevřete), tak si je nejdříve "prolustrujte". Odkud jsou, koho zastupují, jaké mají pravomoce. Většina takových "prodejců" nezastupují firmu kterou Vám nabízejíVětšinou jsou to zástupci zprostředkovatelských firem, kteří nemají žádné zkušenosti a znalosti. Naučili jich pouze to, že mají nabízet slevu 10% !? Důkaz ale nepředloží žádnou argumentací!!  Nedozvíte se kolik stojí 1MWh, kolik budete plati stálý měsíční plat a pod.

Na trhu přesto fungují kvalitní firmy, které Vám nabídnou produkt od více dodavatelů (+ přehled cen), dále servis, technickou pomoc a pod. Nikdo Vám nemůže tvrdit, že ten a ten dodavatel je nejlevněší, když o Vašem dodavateli a spotřebě nic neví.

Troufám si tvrdit, že podomních prodejců bude rychle ubívat, protože převod klienta k jinému dodavateli se stává stále více odbornější záležitosti. Statistiky OTE (operátor trhu s energií) tomu nasvědčují.

Jsem energetický poradce a mám dvouleté zkušenosti a praxi v této oblasti. Můžu poradit a případně poslat přehled úspor pro konkrétní spotřebu a oblast od cca 15 dodavatelů, včetně cen za 1MWh a dalších plateb. Učíme klienty, jak se vyznat ve faktuře jak u plynu tak u elektriky. Např. které položky můžu ovlivnit a které ne. Mnoho klientů podepsalo různé dodatky smluv a ani si neuvědomili, že podepsali smlouvy třeba na 2 roky. Těmto klientům radíme jak a kdy mohou od těchto smluv odstoupit bez sankce. Náš servis má klient zcela zdarma.

Pracujte s odborníky  


Vložil: Ivo, Pokoutní prodejci , 27.6.2013 12:11, 90.181.36.xxx

Vážený pane Jiří,

až k Vám příště přijdou takový "prodejci" (pokud jim otevřete), tak si je nejdříve "prolustrujte". Odkud jsou, koho zastupují, jaké mají pravomoce. Většina takových "prodejců" nezastupují firmu kterou Vám nabízejíVětšinou jsou to zástupci zprostředkovatelských firem, kteří nemají žádné zkušenosti a znalosti. Naučili jich pouze to, že mají nabízet slevu 10% !? Důkaz ale nepředloží žádnou argumentací!!  Nedozvíte se kolik stojí 1MWh, kolik budete plati stálý měsíční plat a pod.

Na trhu přesto fungují kvalitní firmy, které Vám nabídnou produkt od více dodavatelů (+ přehled cen), dále servis, technickou pomoc a pod. Nikdo Vám nemůže tvrdit, že ten a ten dodavatel je nejlevněší, když o Vašem dodavateli a spotřebě nic neví.

Troufám si tvrdit, že podomních prodejců bude rychle ubívat, protože převod klienta k jinému dodavateli se stává stále více odbornější záležitosti. Statistiky OTE (operátor trhu s energií) tomu nasvědčují.

Jsem energetický poradce a mám dvouleté zkušenosti a praxi v této oblasti. Můžu poradit a případně poslat přehled úspor pro konkrétní spotřebu a oblast od cca 15 dodavatelů, včetně cen za 1MWh a dalších plateb. Učíme klienty, jak se vyznat ve faktuře jak u plynu tak u elektriky. Např. které položky můžu ovlivnit a které ne. Mnoho klientů podepsalo různé dodatky smluv a ani si neuvědomili, že podepsali smlouvy třeba na 2 roky. Těmto klientům radíme jak a kdy mohou od těchto smluv odstoupit bez sankce. Náš servis má klient zcela zdarma.

Pracujte s odborníky  


Vložil: Martin, GE infolinka , 28.8.2013 17:13, 217.77.161.xxx

Volání na GE je free... by the way...

Vložil: REMET, GE infolinka , 12.9.2013 15:40, 81.90.251.xxx

Volani na linky 841xxxxx neni zdarma a neni ani za beznou sazbu.

Vložil: Jiřina, spokojenost??? , 12.7.2013 14:29, 85.71.105.xxx

 Ke Global Energy jsem přešla v srpnu 2012 a k 31.10.2012 jsem ukončila smlouvu s tím, že se stěhujeme a majitel bytu, kam přecházím si přeje mít elektřinu i plyn u ČEZu. Dohodli jsme se na ukončení a pak začal kolotoč. 

5.11.2012 jsem posílala všechny doklady k ukončení i s protokole, kde byly napsané konečné stavy jak elektřiny tak plynu. Několikrát si to vyžádali znovu, jak ode mě tak od bývalé majitelky a přesto, že tam mají veškeré doklady několikrát, nejsou schopni vystavit řádné konečné vyútování ani za uplynulých  8 měsíců.

A teď si úsudek udělejte sami.

Registrovat

Potřebujete poradit?

Volejte nám s dotazy
na změnu dodavatele:

844 543 111

infolinka@cenyenergie.cz

reklama